BIDBUX
BIDBUX
کسب درآمد اینترنتی
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:پیامک طنز, پیامک جوک جدید, پیامک خنده دار, اس ام اس خنده دار جدید, توسط ادمین |

لذتی که در چرت و پرت گفتن هست در گفتن حرف های منطقی نیست ! والا به قرعان
.
.
.
.
یکی از سوال هایی که حال آدمو خیلی میگیره اینه که وختی به طرفت میگی دوست دارم

برمی گرده میگه چراااااااااااااااااا ؟؟

چرا و مرض چرا و درد عوضی

اگه خودم میدونستم چرا که تورو دوست نداشتم

واللاا
.
.
.
.
مــن از تفریـحـات سالمم اینـه که میرم زیره عکس دخترایی که نمیشناسم

کامنت میزنم خانومی جدیدا توپول شدیـا kiss ♥

یـعـنـی حــــــــال مـیدهـــــــــــــا
.
.
.
.
مـن مونـدم چـرا دخـترا عکسـای بچگیشـون که تو دریا بودنو بهت نشـون میـدن

امـا عکـسـای الانـشونـو نـه

د خـو مگـه آب دریـا فرق کـرده؟

دریـا که همون دریاست دیگـه خخخخخخ
.
.
.
.
به مامانم گفتم دلم آش رشته میخواد،

گفت فرض کن یه شهر دیگه قبول شده بودی و الان خوابگاه بودی …

بعد نیم ساعت صدام کرد برم کمکش

منم گفتم مامان من الان یه شهر دیگه ام تو خوابگاهم نمیتونم کمک کنم!
.
.
.
.
بابام چن روزه هی بم میگه خرس گنده …

فک کنم میخواد عیدی نده داره زمینه چینی میکنه

(نمیخواد عیدی بده)
.
.
.
.
خدایی از همه چی رو اعصاب تر قط شدن اینترنت وسط آپ کردنه ها

ینی کل حس عادم میپره
.
.
.
.
یه دعا میکنم همه بگین آمین…

خدایا تو این ایام دم عیدی, صورت هیچ جوونی جوش نزنه!!
.
.
.
.
فسقلی‌های فامیل با شوق و ذوق تعریف می‌کردن که امسال «وزیر» ممنوع کرده

پیک نوروزی و هرگونه تکلیف دیگه‌ای برای بچه‌ها در ایام نوروز رو.

به جاش یه جزوه دادن برای پدر مادرهاشون تا ایام عید بخونن.

کلن از دهه شصتیاوهفتادیا نمی‌خوان بکشن بیرون فک کنم.

بچه‌دار هم که می‌شیم باز به خودمون پیک شادی میدن

والا
.
.
.
.
یکی از فانتزیام اینه که ازدواج کنم،

وختی میرم خونه عربده بکشم عیاااااال !!

بعد زنم خودش بره کمربندو بیاره بگه عاغامون بگیر بزن سیاهو کبودم کن ،

تو نزنی کی بزنه؟

بعد منم بگم پاشو ضعیفههههه شوما تاج سره مایییییی
.
.
.
.
ﯾﻪ ﺳﺮﯾﺎﻡ ﻫﺴﺘﻦ ﻣﻨﺘﻈﺮﻥ ﺳﺎﻝ ﺗﺤﻮﯾﻞ ﺷﻪ،

ﺑﮕﻦ ﻣﺎ ﯾﻪ ﺳﺎﻟﻪ ﺣﻤﻮﻡ ﻧﺮﻓﺘﯿﻢ !ﯾﺎ ﭘﺎﺭﺳﺎﻝ ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﻧﺨﻮﺍﺑﯿﺪﯾﻢ !

ﺧﯿﻠﯽ ﺑﺎ ﻧﻤﮑﻦ ﺍﯾﻦ ﺍﻓﺮﺍﺩ!

برای تشویق، اینا رو باید بست به یه جایی بعد جلوشون پسته گذاشت!
.
.
.
.
ﻣﺠﺮﻱ: ﻛﻼﻩ ﻗﺮﻣﺰﻱ ﺑﺮﺍ ﭼﻲ ﺧﻮﻧﻪ ﺗﻜﻮﻧﻲ ﻣﻴﻜﻨﻴﻢ؟

ﻛﻼﻩ ﻗﺮﻣﺰﻱ : ﺑﺮﺍ ﺍﻳﻨﻜﻪ ﭘﺪﺭﻣﻮﻥ ﺩﺭ ﺁﺩ!
.
.
.
.
بعضی ها اینقدر چراغ یاهوشون طی ِ روز روشنه که آدم به آدم بودنشون شک میکنه

و فکر میکنه که روبات هستن! خداییش قبول دارید؟:دی
.
.
.
.
دختر داییم ۵ سالشه رفته به مامان بزرگش گفته مامانی جون مامانم میگه

شما خیلی زر مفت میزنین!! o_O

الان ۲ روزه بین عروس و مادر شوهره دعواست
.
.
.
.
یکی از فانتزی هامم اینه که یه روزی از خوشحالی بال در بیارم

گیر کنم به پنکه سقفی بمیرم راحت شم
.
.
.
.
بعضیام هستن دهنشووون ADSL ولی مغزشون Dial-Up
.
.
.
.
دم در سالن عروسی هم همیشه چندتا اآواره هستن که همه بهشون میگن

شما با ماشین ما بیا ! خدا نصیبتون نکنه :دی
.
.
.
.
توجه کردین یادگاری های روی دیوار و صندلی کلاس های دانشگاه

اموزنده تر از حرف های استاده؟
.
.
.
.
هیچی بدتر از این نیس که از اول عید

استرس امتحان روز یک شنبه ۱۸ فروردینتو داشته باشی …
.
.
.
.
با تمام وجود غمگینم، مثل دختری که امیرحسینش از عکدمی حذف شده …
.
.
.
.
اقا من یه سوال دیگه پیش اومده واسم.....

اینایی که میرن با سه نفر دوس میشن و قربون صدقشون میرن و هانی هانی میکنن,

یعنی جا نیمه گم شده, سه چهارمشون گم شده بوده؟
.
.
.
.
داشتم رپ گوش میدادم بابام گفت این کیه صداش مثله صدای لوله بخاریه؟

گفتم: "هیچکس"

یدونه زد پس گردنم گفت به پدرت جواب سر بالا نده احمق بی تربیت
.
.
.
.
دو تا شیرازی بانک می‌زنن

یکیشون میگه بیا پولارو بشماریم،

اون یکی میگه ول کن عامو، فردا تو رادیو اعلام می‌کنه!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: